Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Γίνεται περίδεση πριν την 12η εβδομάδα;

ΕΡΩΤ.: Καλησπέρα σας! Διάβασα αρκετά πράγματα στην ιστοσελίδα και στο Facebook και θα ήθελα κι εγώ να σας κάνω την δική μου ερώτηση! ... Πριν ενάμιση χρόνο ήμουν έγκυος και στην 15η εβδομάδα μου έσπασαν τα νερά ... ο γιατρός μου είπε ότι έχω χαλάρωση τραχήλου και πιθανότατα να είχα και μικρόβιο που μπορεί να μου έσπασε το σάκο! ... Τώρα είμαι ξανά έγκυος και είμαι 5,5 εβδομάδων. Ο γιατρός που πάω τώρα μου είπε ότι θα κάνουμε περίδεση την 12η εβδομάδα λόγω του τραχήλου και επειδή η μήτρα μου έχει σχήμα καρδιάς! Παίρνω Ουτροτζεστάν 200 mg κολπικά, ένα κάθε βράδυ, και Σαλοσπίρ 80 mg, ένα κάθε μεσημέρι! Είπε θα τα παίρνω μέχρι την 12η εβδομάδα!Θέλω να ρωτήσω: μπορεί να σπάσουν τα νερά πριν κάνω περίδεση? Δεν μπορεί να γίνει νωρίτερα από την 12η εβδομάδα? Τα χάπια που παίρνω με καλύπτουν?

ΑΠΑΝΤ.: Καλησπέρα, η περίδεση του τραχήλου δεν μπορεί και δεν επιτρέπεται να γίνει πριν τη 12η εβδομάδα. Τα χάπια που παίρνετε σας καλύπτουν απόλυτα. Φυσικά, θα πρέπει να κάνετε και καλλιέργεια κολπικού υγρού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.